شماره کارت موسسه حرف آخر

شماره حساب حرف آخر مهر

امروز تصمیم گرفتیم درباره شماره کارت موسسه حرف آخر با شما صحبت کنیم و به تمامی سوالات و موانع ذهنی شما یکبار برای همیشه پایان بدهیم، موسسه آموزشی حرف آخر قریب به یک دهه است که کار خود را با استاد عبدالرضا منتظری در زمینه آموزش کنکور ، با ارائه روش ها نوین آموزشی با بهره گیری از اساتید مجرب و ماهر آغاز کرده است و در همین مدت توانسته به برترین موسسه آموزشی کشور تبدیل شود و جایگاه ویژه ای در این زمینه برای خود ثبت کند.به همین جهت همواره موسسه های غیر معتبر خواسته اند به اسم موسسه حرف آخر و با استفاده از اعتبار حرف آخر یا اسم های دیگر و استفاده از شماره حساب ها و شماره کارت هایی به اسم خود ارائه دهند و محصولات نامعتبر خود را به فروش برسانند و این ما را مجاب کرد که شماره حساب و شماره کارت اصلی و معتبر حرف آخر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید محصولات حرف آخر اقدام نمایید.

آنچه در این مقاله میخوانید

شماره کارت استاد منتظری بانک مسکن

همان طور که میدانید و اطلاع دارید استاد عبدالرضا منتظری مدیر و موسس موسسه آموزشی حرف آخر می باشد به همین خاطر شماره کارت و شماره حساب موسسه حرف آخر قبلا به نام استاد عبدالرضا منتظری بوده است، البته بنا بر تصمیم هیئت مدیره در حال حاظر تمامی شماره کارت ها به شماره حساب ها به اسم خود مجموعه حرف آخر میباشد و حساب های مجموعه از شخص حقیقی به حساب های حقوقی تغییر یافته اند. به همین خاطر جهت دریافت شماره کارت حرف آخر مهر و تماس با مشاوران جهت دریافت و خرید محصولات آموزشی میتوانید با شماره زیر در تماس باشید.

شماره تماس موسسه حرف آخر جهت استعلام و دریافت شماره کارت و شماره حساب بانک مسکن به نام حرف آخر : 09192757211

 

شماره حساب حرف آخر مهر

شماره حساب حرف آخر مهر یکی دیگر از روش های پرداخت برای دانش آموزان میباشد، یکی از سوالاتی که دانش آموزان همواره از ما میپرسند این است که پس انداز آنها در قالب پول نقد و یا دفترچه بانکی میباشد و توانایی پرداختی به صورت کارت به کارت به حساب موسسه حرف اخر مهر را ندارند، ما برای سهولت در پرداخت این عزیزان علاوه بر شماره کارت، شماره حساب نیز قرار داده ایم تا به راحتی اقدام به پرداخت به شماره حساب مجموعه را داشته باشند.

جهت دریافت شماره حساب و یا استعلام آن میتوانید با مجموعه حرف آخر در تماس باشید.

شماره کارت مسکن حرف آخر مهر

یکی از شماره کارت های مجموعه حرف اخر که جهت خرید محصولات از فروشگاه حرف آخر خدمت شما عزیزان ارائه میگردد، شماره کارت بانک مسکن حرف آخر مهر می باشد که بیشتر واریزی های دانش آموزان به این شماره حساب انجام می پذیرد. شما عزیزان میتوانید نسبت به تماس با مشاورین موسسه حرف آخر ( 09192757211) اقدام به دریافت شماره کارت اصلی و یا همان شماره حساب حرف آخر مهر نمایید، تا وجه پرداختی را بدون هیچ نگرانی و با اطمینان خاطر به حساب مجموعه واریز کنید. یا اینکه به صورت آنلاین خرید اینترنتی محصولات حرف آخر را انجام دهید.

شماره کارت حرف آخر مهر

شماره شبای حرف آخر مهر

خیلی از دانش آموزان شرایط رفتن به بانک و یا استفاده از دستگاه خود پرداز بانکی را ندارند پس برای وجه پرداخت خود اقدام به استفاده از همراه بانک میکنند، اما خیلی از همراه بانک ها اجازه پرداخت مبالغ بالا را به دانش آموزان نمی دهند، در این صورت شما یا باید هر روز مقداری مبلغ را به حساب موسسه حرف آخر پرداخت نمایید که خیلی زمان بر میباشد، و یا اینکه از شماره شبای حرف آخر مهر استفاده نمایید، و این روش یکی از ساده ترین روش ها برای پرداخت مبالغ بالا میباشد.

شماره شبای حرف اخر

مشاوره قبل از خرید محصولات حرف اخر

توصیه ما به شما دوستان قبل از هرگونه خرید و سفارش محصولات و پرداخت هرگونه وجهی با مشاورین ما در موسسه حرف آخر تماس حاصل فرمایید و از چگونگی و محتوای محصولات مورد نظر خود و همچنین نحوه پرداخت و ارسال سفارشات خود اطمینان کامل را حاصل فرمایید تا بتوانید بیشترین و بهترین بازدهی را از خرید خود داشته باشید و با امید خدا و تلاش، بهترین نتایج را در کنکور سراسری کسب نمایید و رسیدن به موفقیت خود را تضمین نمایید.

شماره کارت معتبر حرف آخر

شماره کارت جعلی به اسم موسسه حرف آخر

همیشه افراد سودجو و کلاهبردار در پی اخاذی و سوء استفاده از نام موسسه حرف آخر هستند و محصولاتی اگر در کار باشد قصد دارند به اسم حرف آخر به فروش برسانند چون از اعتبار و کیفیت محصولات و پکیج ها و اساتید حرف آخر کاملا مطلع هستند.در صورتی که از روی سایت موسسه حرف آخر به صورت آنلاین خرید می کنید مشکلی از این لحاظ وجود ندارد اما هیچگونه هزینه ای را همانگونه که گفته شد بدون مشاوره به شماره کارت ها و شماره حساب هایی که دریافت می کنید واریز نکنید تا مطمئن شوید. در غیر این صورت موسسه حرف آخر به هیچ وجه در صورت بروز مشکل و واریز هرگونه هزینه ایی به حساب افراد کلاه بردار مسولیتی قبول نمی کند.

خرید آنلاین از فروشگاه حرف آخر مهر

دانش آموزان گرامی شما بعد از مشاوره رایگان با مشاوران ما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی حرف آخر به نشانی : https://harfe-akhar.net/shop/ پکیج مورد نظر خود را انتخاب نمایید، لازم است که بدانید در کنار هر پکیج و محصول نیز راهنمایی های ارائه شده است.سپس با کلیک روی دکمه خرید آنلاین وارد مراحل خرید محصول خواهید شد. برای خرید آنلاین حتما میدانید که باید کارت عابر بانک شما دارای رمز دوم  و یا رمز پویا باشد . حالا اگر کارت شما رمز دوم دارد وارد صفحه درگاه پرداخت خواهید شد.

در این صفحه با وارد کردن شماره کارت خود همراه با رمز دوم و سایر اطلاعات می توانید هزینه را به شماره حساب موسسه حرف اخر واریزی کنید. بعد از پرداخت آنلاین ما سفارش شما را دریافت می کنیم و بلافاصله با شما جهت راهنمایی و نحوه دریافت محصول تماس خواهیم گرفت و محصول مورد نظر در اسرع وقت به دست شما عزیزان خواهد رسید.

چند نکته درباره امنیت سایت و پرداخت آنلاین برای مجموعه حرف آخر

شاید خالی از لطف نباشد که درباره امنیت وب سایت و درگاه های پرداخت الکترونیکی آنلاین چند نکته ای را یادآور شویم تا در کمال اطمینان بتوانید خرید نمایید و محصولات خود را سفارش دهید.

یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از سرقت‌های اینترنتی شناختن درگاه ‌های اینترنتی جعلی است. کافیست شما یک بار اطلاعات خود را وارد یک صفحه جعلی کنید تا زمانی که رمز اینترنتی خود را عوض کنید فرصت کلاهبرداری از شما وجود دارد. راه‌های تشخیص صفحه‌های جعلی درگاه‌های اینترنتی را در ادامه بخوانید.

  • یکی از راه‌های شناسایی این صفحات آدرس URL سایت است که باید دقت شود همان آدرس اصلی درگاه اینترنتی باشد و حرفی کم یا اضافه نداشته باشد.
  • آدرس سایت‌ها و درگاه ‌های اصلی با آدرس اینترنتی https آغاز می‌شوند و در صورتی که درگاهی فاقد “S” باشد نباید به آن اعتماد کرد.
  • از راه‌های تشخیص صفحات جعلی، تازه کردن (رفرش شدن) صفحه است و در صورتی که شماره‌ها در صفحه کلید مجازی تغییر نکرد، آن صفحه جعلی است.
  • روش دیگر نیز این است که یک بار اطلاعات کارت بانکی خود را عمداً اشتباه وارد کنید، اگر پیغام خطا داد، یعنی درگاه جعلی نیست، اما اگر پیغام عملیات موفقیت آمیز است را مشاهده کردید، بدانید که با یک درگاه جعلی مواجه هستید.

سخن پایانی

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات جامع را درباره شماره کارت و حساب موسسه حرف آخر در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.برای مشاوره بیشتر با شماره 09192757211تماس حاصل فرمایید.

به امید موفقیت شما داوطلبان گرامی

شماره کارت موسسه حرف آخر به اسم چه کسی است؟

شماره کارت موسسه حرف آخر قبلا به اسم عبدالرضا منتظری مدیر موسسه حرف آخر بوده است، ولی الان به اسم خود برند شرکت یعنی حرف آخر مهر میباشد.
جهت استعلام شماره کارت و صحت درستی آن می توانید با شماره 09192757211در تماس باشید.

شماره کارت حرف آخر مهر مربوط به کدام بانک می باشد ؟

تمامی شماره کارت های موسسه حرف آخر مربوط به بانک مسکن است، موسسه حرف آخر خارج از بانک مسکن با هیچ بانک دیگری در سراسر کشور همکاری ندارد.

شماره حساب متصل به شماره کارت حرف آخر مهر چیست؟

جهت دریافت شماره حساب یا شماره شبای متصل به کارت مجموعه حرف آخر کافیست با شماره 09192757211در تماس باشید.

چند تا شماره کارت به اسم حرف آخر مهر وجود دارد؟

موسسه حرف آخر برای هر تیم مشاوره ای یک شماره کارت در نظر گرفته است، دلیل این کارت سهولت ارتباط دانش آموزان با تیم مشاوره ای مختلف است، و به شما حق انتخاب داده شده است که اگر بخواهید با هر تیم مشاوره ای از مجموعه حرف آخر همکاری کنید به شماره کارت مربوط به آن تیم واریزتان را انجام بدهید.

مشاورهای حرف آخر شماره کارت های مختلفی را برای من ارسال کرده اند الان سردرگم شده ام باید چیکار کنم؟

اگر دچار تردید شده اید که به کدام شماره کارت مجموعه حرف آخر واریزتان را انجام بدهید کافیست با شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر به شماره تماس 09192757211 در تماس باشید تا مشاوران ارشد موسسه حرف آخر شما را راهنمایی کنند.

من قبلا به شماره کارتی که به اسم عبدالرضا منتظری بود وجه واریز میکردم ولی الان شماره کارت دیگه ای به من داده شده است؟

از اسفند سال 99 به بعد تمامی شماره کارت ها به اسم عبدالرضا منتظری به حالت تعلیق درآمده است و همگی به اسم نام برند شرکت یعنی حرف آخر مهر در آمده است، دلیل این کار کوتاه کردن دست کلاهبران و افزایش امنیت شماره کارت های مجموعه بوده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “شماره کارت موسسه حرف آخر

  1. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من میخواستم از موسسه حرف آخر محصول خریداری بکنم با چند نفر از مشاوره های شما صحبت کردم و هر کدوم یه شماره کارت دادن میخواستم بدونم باید به کدوم شماره کارت موسسه حرف آخر واریز کنم و مورد تایید شما هستش

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و وقت بخیر
      شماره کارت های متعددی از موسسه حرف آخر موجود هست که تماما به اسم آقای عبدالرضا منتظری میباشد و دلیل متعدد بودن شماره کارت ها این میباشد که هر تیم مشاوره ای شماره کارت مخصوص به خود که به اسم آقای منتظری میباشد را داراست
      شما بخواهید با هر تیمی یا مشاوره ای همکاری داشته باشید باید به شماره کارتی که آن مشاور به شما داده است واریز خود را انجام بدهید
      با تشکر

  2. سیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من شماره حساب یا شماره شبای استادمنتظری رو میخواستم از کجا باید بگیرم

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و وقت بخیر استاد منتظری 9 الی 10 تا حساب دارن که هر تیم مشاوره ای یه شماره کارت از ایشون رو به دانش آموزاشون جهت خرید معرفی میکنن ؛ شما شماره کارت رو ابلاغ بفرمایید تا ما بدونیم کدوم حساب استاد هستش که بتونیم شماره حساب یا شبای اون حسباب استاد عبدالرضا منتظری رو به شما بدیم
      با تشکر

  3. محمد گفت:

    سلام من فقط میخواستم پکیج کامل تدریس دروس تخصصی پایه دهم رو خریداری کنم میخواستم بدونم ک امکانش هست و اینکه قیمت این پکیج چقدر هستش ممنونم منتظر جواب شما هستم

    1. حرف آخر گفت:

      سلام وقت بخیر جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها میتونین با شماره 02144383827 در تماس باشید
      با تشکر

  4. ناشناس گفت:

    سلام میخواستم بدونم شماره ۶۲۸۰۲۳۱۴۸۴۰۷۲۶۲۳مال آقای منتظری هست؟؟؟؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام وقت بخیر
      تعداد شماره کارت های آقای منتظری زیادن اگ به اسم عبدالرضا منتظری باشن مشکلی نداره ؟

  5. سامان گفت:

    سلام خیلی ممنون از توضیحاتتون
    واقعا مشکل منم این بود که کلی بابتش استرس کشیدم
    خیالم راحت شد

    1. حرف آخر گفت:

      با سلام
      خوشحالیم که تونستیم به شما کمک کنیم

  6. سیده گفت:

    سلام خسته نباشین.
    میخواستم پکیج تهیه کنم منتهی به چه شماره کارتی باید واریز کنم؟ و آیا مشاوره هم تعلق میگیره؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      توضیحات در مورد شماره کارت ها رو کامل دادیم ، جهت اطمینان بیشتر میتونین با شماره 09128626297 تماس بگیرید

  7. حجتی گفت:

    سلام ببخشید من پارسال که درس های اختصاصی رو گرفتم شماره کارت به نام استاد منتظری بود ولی الان که میخوام عمومی هارو هم تهیه کنم شماره کارت به نام خود موسسه هست، خواستم بپرسم که شماره کارت جدید درسته؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام بله درسته داخل مقاله کامل در این باره توضیح دادیم میتونین مطالعه کنید

  8. مرتضوی گفت:

    سلام ببخشید دو تا مشاور مختلف به ما زنگ زدن و شماره کارت هایی که دادن فرق میکنه، الان ما نمیدونیم چیکار کنیم؟

    1. حرف آخر گفت:

      با سلام تمامی شماره کارت ها به اسم حرف آخر مهر میباشد
      جهت دریافت شماره کارت با شماره 02144383827 تماس بگیرید
      با تشکر

  9. صفرپور گفت:

    سلام ببخشید من واقعا گیج شدم، چند تا مشاور مختلف زنگ زدن و هر کدوم یه شماره کارت دادن، من دیگه نمیدونم چیکار کنم

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و درود بر شما جناب صفرپور
      دلیل دریافت شماره کارت های متعدد به خاطر وجود تیم های مختلف مشاوره ای هستش هر مشاور از یک تیم حرف آخر با یه شماره کارت متفاوت شما اول مشاورتون رو انتخاب کنبد و شماره کارتی که دریافت کردین اگر به اسم حرف آخر مهر هستش خیالتون راحت باشه باهاشون همکاری کنید
      با تشکر

  10. مصطفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    شماره کارت حرف آخر مگه به اسم عبدالرضا منتظری نیست ؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و درود بر شما
      دوست عزیز به خاطر اطمینان بیشتر دانش آموزان در پرداخت وجه ما تمامی شماره کارت ها رو به اسم برند شرکت یعنی حرف آخر مهر عوض کردیم تا هیچ گونه سو استفاده ای از این شماره کارت ها نشه
      با تشکر

  11. سینا گفت:

    به من دو تا شماره کارت مختلف دادن باید چیکار کنم ؟

    1. حرف آخر گفت:

      اگر شماره کارت ها به اسم حرف آخر مهر باشد مشکلی ندارد میتوانید پرداختیتون رو انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید