نظر دانش آموزان درباره ریاضی حرف آخر

نظر دانش آموزان درباره ریاضی حرف آخر

کنکور یکی از مهمترین‌های هر دانش‌آموزی است که روزی به آن خواهد رسید و باید برای داشتن آینده درخشانی از این غول عبور کرد. اما برای داشتن رتبه برتر، دانشگاه برتر و در نتیجه آینده روشن و درخشان‌تر باید بتوانید در کنکور به درصد بالایی دست پیدا کنید. برای همین امروزه موسسات مختلف در کشور راه اندازی شده‌اند که هر یک به طریقی دانش‌آموزان را در این مسیر پیچ و خم راهنمایی می‌کنند. حال اینکه صحیح راهنمایی می‌کنند، منابع قابل اطمینان هستند، دارای قیمت‌های متناسب هستند، به خوبی آموزش می‌دهند تا برای هر فرد ضعیف و یا قوی متناسب باشد یا نه و … بماند. در این میان حرف آخر نیز یکی از این موسسه‌ها بوده که دارای برند معروف و شناخته شده‌ای در بین کنکوریان و دانش‌آموزان است. در حرف آخر تمامی دروس مورد نیاز برای شرکت در کنکور چون تجربی، ریاضی، هنر و … آماده شده است. این دروس با استفاده از بهترین شکل ممکن و بهترین استادان برای شما آماده شده است تا بتوانید به راحتی به موفقیت دست پیدا کنید و آرزوی خود را علنی کنید.

آنچه در این مقاله میخوانید

بازخورد دانش آموزان در مورد ریاضی منتظری

در حرف آخر پکیچ‌های آموزشی با استفاده از پویانمایی و انیمیشن سازی آماده شده است. به همین دلیل دانش‌آموزان دیگر با حفظ کردن خداحافظی خواهند کرد. یعنی هر مبحثی را که بخواهید به صورت مفهومی و تصویر در کمترین زمان آموزش داده شده است. به صورتی که با بهترین شیوه و استفاده از بهترین استادان و کارشناسان تصاویر بر روی نیم کره راست برای حافظه بلند مدت باقی می‌ماند. همین باعث می‌شود تا دانش‌آموز خسته نشود و بتواند مطالب زیادی را در حافظه خود جای دهد تا به موفقیت در کنکور دست پیدا کند.

اما، یکی از دروس اساسی و کلی برای رشته ریاضی، تجربی که به صورت تخصصی است و هر چه درصد آن بالاتر باشد قبولی شما در بین بهترین‌ها خواهد بود، ریاضی است. در این میان آقای عبدالله منتظری که قبلا در بیوگرافی اساتید حرف آخر نیز اشاره کرده بودیم استاد این درس می‌باشد. ایشان به بهترین شکل این درس را برای شما آماده کرده است. همچنین بهتر است بدانید که آقای منتظری موسس حرف آخر نیز می‌باشد که دارای مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است.

بازخورد دانش آموزان در مورد ریاضی منتظری

بازخورد دانش آموزان در مورد ریاضی منتظری

ریاضی همراه با عبدالرضا منتظری

شاید شما این موارد را فقط تبلیغ بدانید که ما برای کشاندن دانش‌آموزان به سمت حرف آخر انجام می‌دهیم. به شما حق می‌دهیم چون امروزه کلاهبرداری‌ها بسیار زیاد شده است. اما، شما تنها با تحقیقاتی کوچک از هر طریقی چون اینترنت ، پرس و جو از برترین‌های کنکور 98 و … می‌توانید به راست بودن تمامی حرف‌هایی که زده‌ایم برسید. تا بدون مشکل در کنار کتب درسی خود بتوانید با استفاده از پکیچ آماده شده حرف اخر ریاضی را در کنکور 99 بالای 90 درصد بزنید.

دیدگاه داوطلبین کنکور در مورد ریاضی حرف آخر

در ادامه ما برای شما بازخورد و نظراتی را از دانش‌آموزان برتر کنکور 98 و همچنین کسانی که برای کنکور 99 آماده شده را قرار داده‌ایم تا مشاهده کنید و با خوب و بد بودن پیکیچ‌های ریاضی و موسسه حرف آخر بیشتر آشنا شوید. اگر مایل به خرید پکیچ‌های موسسه حرف آخر بودید می‌توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه حرف آخر و یا تماس با شماره 09148626297 به راحتی با داشتن تخفیفاتی عالی آنها را خریداری کنید.

  • ریاضی آقای منتظری در حرف آخر واقعا محشره و میتونه برای هر کسی چه ضعیف و یا متوسط عالی باشه و با تمامی مفاهیم و فرمول‌ها آشنا شه.
  • ریاضی منتظری عالی نیست ولی بدم نیست. آدم میتونه این رو به عنوان منبع داشته باشه . ولی یه مشکلی داره؟ اونم اینه که با عجله صحبت میکنه.
  • استاد منتظری در ریاضی بخش‌هایی چون تابع مشتق انتگرال نمودار شناسی معادلات را واقعا استادانه توضیح می‌دهند تا انسان یاد بگیره
  • لطفا این پیام رو بدون تغییر خدمت آقای منتظری بدین. آقای منتظری من واقعا از شما متشکرم که این قدر زیبا درس رو برای ما توضیح دادین. من با پکیچ و آموزهاش شما واقعا عاشق ریاضی شدم و می‌دونم با این پکیچ البته اگه روش صحیح مطالعه را داشته باشم ، در کنکور بهتر‌ین‌ها رو داشته باشم. بازم متشکرم
  • سلام پکیچ ریاضی تون واقعا عالی و بدون مشکله.
  • استاد منتظزی من واقعا نمیتونم چیزی بگم. یعنی تشکر واقعا کمه برای شما. میدونم که امسال صد در صد کنکور و به زانو در میارم. فقط میتونم تشکر کنم و از خدا بخوام هر چی می‌خواین بهتون بده.
ریاضی همراه با عبدلله منتظری

ریاضی همراه با عبدلله منتظری

نظر برترین‌های کنکور 98 در مورد حرف آخر

برترین‌های کنکور 98 امسال با حرف آخر واقعا گل کاشتند. در ادامه ما برای شما برخی از افرد موفق در درس یاضی رو قرار دادیم تا بتوانید با نظرات آنها ر مورد موسسه و ریاضی آشنا شوید.

  • آقای آقای سجاد نوری با از برترین‌های کنکور که توانست با ریاضی آقای منتظری درصد 92 کسب کند می‌گوید: “من که سر جلسه آزمون به سراغ ریاضی رفتم دیدم همون سوال‌هایی که آقای منتظری می‌گفت میاد اومده بود. من هندسه و آمار رو کلا درست زده بودم. یعنی نه تنها ریاضی بلکه من که رتبه 71 رو کسب کردم مدیون آقای منتظری و حرف آخر هستم.
  • آقای فردین باربد با درصد 72 ریاضی می‌گوید: “من فقط می‌تونم این و بگم تا واقعا حرف آخر و به شما معرفی کنم. آقای منتظری، کامیار و همه استادان حرف آخر محتوای کتب درسی رو خودشون می‌گیرند، ولی با خلاقیت و طوری که بتوان با آن رتبه بالا را گرفت و در حافظه بماند تحویل دانش‌آموز میدن”
  • خانم یاری با رتبه 12 تجربی که تونستند ریاضی منتظری رو با 78 درصد در کنکور 98 بزنن می‌گویند: “آقای منتظری واقعا اون طرز تفکری رو که برای یادگیری به کار میبرند بی نظیر است. ایشون واقعا به من که از هندسه تجربی خوشم نمیومد کمک کردند تا هندسه رو کلا بزنم. واقع اگه استاد منتظری نبودن شاید اصلا ریاضی من به 20 یا 30 هم نمیرسید. واقعا مممنونم”
دیدگاه داوطلبین کنکور در مورد ریاضی حرف آخر

دیدگاه داوطلبین کنکور در مورد ریاضی حرف آخر

ریاضی با حرف آخر

دوستان موسسه حرف آخر دارای انواع پپکیچ‌های آموزشی برای رشته‌های مختلف است. شما علاوه بر پکیچ خواهید توانست آزموهای حرف آخر، دانلود جزوات و …. را نیز داشته باشید. در صورت داشتن نیاز به کمک نیز می‌توانید با شماره 09148626297 جهت پشتیبانی و یا مشاوره کنکوری تماس بگیرید و بهترین‌ها را از حرف آخر داشته باشید.

امتباز شما به این مقاله

1 نظر در “نظر دانش آموزان درباره ریاضی حرف آخر

  1. ناشناس گفت:

    سلام من هم ازگیلنا استفاده کردم وهم حرف اخرامامیتونم به جرعت بگم برگردم ۱۰۰۰۰تاپک حرف اخرمیخرم ولی اینم بگم که شیمی حرف اخر خوب نیست من که زاضی نبودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید