بیوگرافی اساتید حرف آخر

بیوگرافی اساتید حرف آخر

موسسه انتشارات کنکوری حرف آخر یکی از بهترین و معتبرترین منابع جهت تولید محتوای آموزشی و کنکوری از طریق دی وی دی و کتاب با متد و شیوه‌های نوین آموزشی و پیشتاز عرصه آموزش از طریق انیمیشن است تا داوطلبان کنکور 99 عزیز بتوانند با دسترسی به آن و استفاده از پکیچ‌های آموزشی به بهترین نحو ممکن سطح علمی خود را بالا برده و با استفاده از آن به برترین رتبه‌های کنکور جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر کشور دست پیدا کنند.

آنچه در این مقاله میخوانید

آشنایی با اساتید حرف آخر

بنا بر اینکه امروزه برخی از افراد سودجود، این موسسه محبوب و کاملا قابل اطمینان را حرف آخر کلاهبردار معرفی می‌کنند اقدام به شایعاتی در مورد آن به کار می‌برند. بنابراین دانش‌آموزان ممکن است با سوا‌ل‌هایی روبه رو شوند تا بتوانند به صورت دقیق و بهتر انتخاب‌های خود را در جهت خرید بسته های آموزشی انجام دهند. این سوال‌ها می‌توانند مواردی چون آدرس دفتر مرکزی حرف آخر، آشنایی با اساتید محترم حرف آخر، شماره تماس پشتیبانی حرف آخر، شماره تماس مشاورین حرف آخر و … باشد. بنابراین در این مطلب ما قصد به جواب دادن سوال شما داریم تا بتوانید با اطمینان کامل انتخاب‌های خود را انجام دهید.

آشنایی با اساتید حرف آخر
آشنایی با اساتید حرف آخر

استاد عبدالله منتظری موسس حرف آخر و مدرس ریاضی

درس ریاضی یکی از مهمترین‌های کنکور است که با داشتن فرمول و الگوهای پیچیده توانسته است به یکی از سخت‌ترین دروس کنکور تبدیل شود. دانش‌آموزان به حدی با این دروس مشکل دارند که ممکن است حتی برخی از آنها در کنکور این درس را به صورت سفید تحویل دهند و قادر نباشند به درصد دلخواه برسند. اما، ای کاش شمایی که برای کنکور شرکت کردید برای یکبار هم شده به صورتی آزمایشی پای درس استاد عبدالله منتظری می نشستید تا بدانید این استاد چگونه کاملا حرفه‌ای روش‌ها و فرمول‌های ساده‌ای را برای حل مسائل بیان می‌کند و این درس را برعکس انتظاری که داشتید بسیار شیرین می‌کند.

استاد منتظری دارای کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده که علاوه بر تاسیس انتشارات حرف آخر، توانسته تا به حال تالیفات برگزیده‌ای از خود به جای بگذارد. همچنین ایشان مولف بیش از 30 عنوان کتاب مبحثی در انتشارات گزینه اول است و دارای بیش از 20 سال سابقه تدریس در بهترین‌های ایران است.

استاد عبدالله منتظری
استاد عبدالله منتظری

استاد پیمان کامیار مدرس فیزیک

اگر فیزیک را با استاد پیمان کامیار انتخاب کنید خواهید توانست بسیار ساده و شیرین بر درس فیزیک مسلط باشید. استاد کامیار با الگوسازی فوق‌العاده و بی نظیر به جای فرمول‌ها و تکنیک‌های طاقت فرسا و استفاده از انیمیشن سازی و شهودی سازی مباحث در فیزیک این درس را بسیار راحت و ساده کرده است. این روش به صورتی است که هر دانش‌آموزی حتی افراد ضعیف به راحتی خواهند توانست تسلط کافی را بر آن داشته باشند و آن را یاد گرفته و درصد بالایی را در کنکور از این درس اذان خود کنند. شما با استفاده از نقشه راهی که استاد کامیار برای شما مشخص کرده است دیگرهیچ گونه آثاری از فرمول و تکنیک در این درس مشاهده نخواهید کرد تا جهره‌ای ترسناک فیزیک را از ذهن خود پاک کنید.

استاد کامیار دارای لیسانس فیزیک هسته‌ای از دانشگاه تبریز در سال 1374 و مدرک فوق لیسانس فیزیک حالت جامد از دانشگاه صنعتی شریف است. ایشان سابقه تدریس درخشانی داشته و توانسته است تالیفات مختلفی را از خود بر جای بگذارد.

استاد پیمان کامیار
استاد پیمان کامیار

استاد سلوکی مدرس شیمی

شیمی از درس‌های مهمی است که داوطلبان عزیز جهت شرکت در کنکور ریاضی و تجربی باید به خوبی آن را فراگیرند. پس اگر شما هم جزو این داوطلبین هستید، حتما یک پکیچ از تدریس استاد سلوکی را برای خود تهیه کنید تا از درس شیمی به زبان بسیار ساده و شیرین لذت ببرید. استاد سلوکی با سه الگوی کلی شما را در حل تست‌های کنکور یاری می‌کند. با استفاده از شهودی سازی و تدریس کاملا مفهومی سوالات کنکور را به نوعی کامل پوشش می‌دهد تا به گونه‌ای دیگر دغدغه‌ای برای نگرانی در مورد شیمی نداشته باشید.

استاد سلوکی دانشجو دکترای شیمی آلی در دانشگاه سراسری خوارزمی تهران است که توانسته تاکنون افتخاراتی چون عضو هیات علمی دانشگاه و مبتکر شهودی سازی آموزش درس شیمی باشد. این استاد بزرگوار توانسته است تدریس خود را بیش از 15 سال در دانشگاه و مدارس کشور انجام دهد و دارای چاپ بیش از 50 مقاله در نشریات معتبر علمی است.

استاد همدانی مدرس زیست

داوطلبان درس رشته تجربی بسیار زیاد است. این می‌تواند بنا به فرصت‌های شغلی متناسب و آینده‌دار باشد. بنابراین رقابت بسیار سخت است و به دلیل اختصاص بودن درس زیست در تجربی شما باید به خوبی درس‌های آن را یاد گرفته تا درصد بالایی را در آزمون اختصاص دهید. مورد مهمی که می‌خواهیم بیان کنیم این بوده که اکثر دانش آموزان بر این باورند که زیست حفظی است. اما، این کاملا اشتباه است و همین باعث می‌شود تا در کنکور نتوانند به سوالات جواب دهند. استاد همدانی با استفاده از تدریس کاملا متفاوت و تخصصی با استفاده از انیمیشن به تجزبه و تحلیل آن پرداخته تا به حافظه تصویری دانش‌آموز رفته و به صورت بلند مدت باقی بماند.

استاد همدانی دارای مدرک دوره PCR پیشرفته (مهندسی ژنتیک) از دانشگاه الزهرا و انجمن ژنتیک پزشکی ایران است و توانسته از دانشگاه USM مالزی کسب نمره A روان شناسی یادگیری را دریافت کند. این استاد گرانقدر دارای افتخارات بسیار خوب و زیادی است و دارای تالیفات و سوابق تحصیلی درخشانی می‌باشد.

استاد محسن منتظری مدرس ادبیات

درس ادبیات از عمومی‌های است که با ضریب بالا دارای ارزش زیادی می‌باشد. اما مورد مهمی وجود دارد و آن هم نداشتن میانه خوب دانش‌آموزان با این درس است. این مورد تا حدی است که حتی رتبه‌های بالا هم با آن مشکل دارند و بر این عقیده هستند که با وجود لغات زیاد بسیار زود نیز فراموش می‌شوند. استاد محسن منتظری در درس ادبیات با استفاده از انیمیشن‌ها و داستان‌هایی که آورده است این درس را بسیار عالی شهودی سازی کرده است. مهمتر از همه مبحث املا و لغت هر دو رو موازی در کنار هم کار کرده است که فهم مطلب رو بسیار آسان نشان می‌دهد.

استاد محسن منتظری دارای کارشناس گروه توسعه آموزش است و توانسته است سابقه کار و تریس درخشانی را برای خود داشته باشد.

استاد محسن منتظری
استاد محسن منتظری

استاد محمد واعظی مدرس عربی

درس عربی واقعا یکی از سخت‌ترین درس‌هایی بوده که کمتر کسی وجود دارد تا واقعا این درس را دوست داشته باشد. زیرا، دارای کلمات سخت و دشواری است و چنانچه به صورت تخصصی آموزش داده نشود یادگیری آن غیر ممکن است. همین باعث شده تا استاد واعظی به یکی از شناخته‌ترین مدرس‌های عربی تبدیل شود. استاد واعظی با استفاده از الگوسازی و انیمیشن سازی خاص توانسته است بسیار عالی درس عربی را در ذهن دانش‌آموزان بگنجاند و به نوعی علاقه افراد را نسبت به این درس تغییر دهد. شما بهتر است برای یک بار هم که شده است از پکیچ استاد واعظی استفاده کنید تا بتوانید با بالاترین کیفت ممکن و از ساده‌ترین راه‌ها، درس عربی را برای درصد بالای کنکور فراگیرید.

استاد واعظی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی است. این استاد دارای تالیفات کتاب شبیه ساز کنکور و سابقه تدریس درخشانی می‌باشد.

استاد محمد واعظی
استاد محمد واعظی

استاد مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از دروس‌های عمومی است که اگر اطلاع داشته باشید در کنکورهای گذشته درصد زیادی از دانش‌آموزان شامل نوسانات خیلی زیادی نسبت به دیگر درس‌های عمومی شده‌اند. داشتن درصدی غیر قابل قول در این دانش آموزان می‌تواند نداشتن تدریس متناسب و برنامه‌ریزی خاص باشد. شما می‌توانید حتی برای آزمایش هم که شده از پکیچ استاد محمودی استفاده کنید تا بهترین روش و راه‌های آسان‌تری را برای یادگیری زبان خارجه فرا گیرید. استاد محمودی با استفاده از داستان و انیمیشن‌های خاص در پکیچ خود تمامی سوالات و راه‌های متناسب برای قبولی در کنکور را بیان می‌کند تا از سردرگمی شما جلوگیری شود.

استاد محمودی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس است. که توانسته است تالیفات و افتخارات درخشانی را نیز داشته باشد.

استاد مجتبی محمودی
استاد مجتبی محمودی

استاد علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی

درس دین و زندگی یکی از درس‌هایی بوده که دانش‌آموزان برای داشتن رتبه برتر در کنکور باید آن را به خوبی فرا گیرند. اما، بچه‌ها از حفظیاتی بودن این درس گلایه می‌کنند. استاد یوسفیان پور توانسته است در پکیچ حرف‌آخر با استفاده از 14 الگو و انیمیشن‌های خاص به یاد گرفتن بهتر دانش آموزان بسیار کمک کند. این استاد بزرگوار با استفاده از رمز گردانی‌های فوق العاده زیبا توانسته است ارتباط بین آیات با متن کتاب درسی رو کاملا پوشش دهد و همین به داشتن رتبه‌های برتر در کنکور 99 بسیار کمک می‌کند.

استاد یوسفیان پور دارای رتبه 648 آزمون سراسری سال 90 و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است. که توانسته تالیفات و تدریس‌های خاص و درخشانی را به خود اختصاص دهد.

استاد علیرضا یوسفیان پور
استاد علیرضا یوسفیان پور

ارتباط با مشاورین حرف آخر

شما عزیزان ممکن است بخواهید برای ثبت سفارشی با مشاورین کنکور ما ارتباط داشته باشید تا از مواردی که نگرانش هستید اطلاع کافی داشته باشید. برای اینکا شما می‌توانید بدون نگران و به صورت 24 ساعته و بدون هیچ معطلی و پشت خطی با ما در ارتباط باشید تا شما را از سوال‌های قبل از خرید، در رابطه با محصولات، معرفی محصولات و … مطلع سازیم.

شماره تماس حرف آخر

در صورت نیاز برای پشتیبانی، خرید و یا هر گونه سوال دیگری در صورت لزوم با شماره 09128626297 تماس حاصل فرمایید تا به بهترین شکل راهنمایی شوید.

امتباز شما به این مقاله

دیدگاهی در مورد “بیوگرافی اساتید حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید