دانلود جزوات حرف آخر

دانلود جزوات کنکور

جزوات یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر کسی باید برای رسیدن به مفهوم بهتر از درسی خاص داشته باشد. بنابراین موسسه حرف آخر جزوات خاص و بسیار مفهومی از تمامی درس‌های ریاضی، زیست ، فیزیک، شیمی ، عربی و دینی زندگی، ادبیات و زبان فارسی ، زبان انگلیسی و …. را در اختیارتون قرار داده است. شما می‌توانید بسیار راحت آنها را دانلود و مطالعه فرماید تا در کنار دیگر محصولات و فیلم‌های آموزشی بتوانید به بهترین مفهوم از هر درس دست پیدا کنید و رتبه‌های بالایی را اذان خود کنید. این جزوه‌ها بسیار خوانا و با بهترین روش یادگیری آماده شده‌اند و می‌تواند برای هر کسی مورد استفاده قرار گیرد.

آنچه در این مقاله میخوانید

دانلود جزوات کنکور

جزوات آماده شده در حرف آخر برای شما چه داوطلب نظام قدیم و نظام جدید باشید متناسب است تا بتوانید در کنار کتاب‌های درسی بهترین استفاده را از آنها برای خود داشته باشید. تمامی این جزوه‌ها توسط بهترین استادها که در بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل و مشغول به تدریس هستند نوشته شده است و می‌تواند برای تثبت مباحث درسی موثر واقع شود. تمامی این جزوات با بهترین کیفت در اختیار شما قرار گرفته شده است و چنانچه در قسمت دانلود و با برای مشاوره خاصی به مشکل بر خوردید می‌توانید با مشاورین کنکور ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

دانلود جزوه درسی
دانلود جزوه درسی

دانلود جزوه شیمی حرف آخر

جزوه شیمی یک جزوه بسیار عالی و به صورت جمع بندی شده است که توسط استاد شیروانی شامل شیمی آلی، شیمی صنعتی 1 ، شیمی محیط زیست و …. نوشته شده است. با دانلود جزوه شیمی که توسط حرف آخر آماده شده است شما چه داوطلب نظام قدیم باشید چه نظام جدید خواهید توانست کار خود را در رابطه با کتاب‌ها راحت‌تر کنید. این جزوه چون کاملا سطح بندی شده است مفهوم بهتری را داشته و می‌تواند برای تمام افراد چه ضعیف، متوسط و یا قوی متناسب باشد. در واقع با استفاده از این جزوه شیمی خواهید توانست به شکل حرفه‌ای تمامی فصل‌ها را یاد گرفته و اطلاعات کنکوری درجه یک را به دست بیاورید.

دانلود جزوه فیزیک حرف آخر

فیزیک یکی از پایه‌ای‌ترین کتاب‌ها برای کنکور است و برای داشتن رتبه‌ای برتر باید بتوانید آن را همانند دیگر دروس به خوبی فرا گیرید. با دانلود جزوه فیزیک حرف آخر که توسط استاد کامیار آماده شده است می‌توانید تمامی فصل‌ها و موارد را به صورت اصولی و بسیار راحت یاد گرفته و در ذهن خود بسپارید.

با توجه به اینکه فیزیک یکی از درس‌های سخت است که اکثرا دانش آموزان با آن مشکل دارند این جزوه به شما کمک می‌کند تا براحتی بهترین نتایج را در کنکور به دست آورید. همچنین، با وجود این جزوه شما دیگر در حین خواندن کتاب‌ها و مشاهده ویدیوها دیگر به نکته برداری و یادداشت احتیاجی نخواهید داشت و در حالی که تست‌ها را به راحتی می‌زنید مفهوم بهتری پیدا خواهید کرد.

دانلود جزوه فیزیک
دانلود جزوه فیزیک

دانلود جزوه زیست حرف آخر

با دانلود جزوه زیست حرف آخر خواهید توانست به راحتی تمام مباحث و فصل‌ها را یاد گرفته و در کنکور برای بهترین رتبه‌ها استفاده کنید. با این جزوه دیگر نیازی ندارید تا در حین خواندن کتاب‌ها و یا مشاهده فیلم‌های آموزشی نکته برداری کنید. زیرا، شما جزوه‌ای کامل را توسط استاد شعبانی در دست خواهید داشت. این جزوه شامل تمامی درس و فصل‌ها‌ی مختلف چون دروس دوازدهم ، دهم ، زیست مولکولی سلولی ، زیست گیاهی و … است که در فایل زیپ با کیفیت بالا در اختیارتون قرار داده شده است.

دانلود جزوه ریاضی حرف آخر

ریاضی از درس‌های پایه‌ای است که چه قبل از ورود به دانشگاه و چه در حین ورود به دانشگاه لازم است و شما باید به بهترین شکل با آن آشنایی داشته باشید. ما در اینجا به شما دانلود جزوه ریاضی را که توسط استاد منتظری برای حرف آخر آماده شده است را پیشنهاد می‌کنیم، تا بتوانید به صورت پی دی اف با کیفیت بالا به بهترین شکل استفاده کنید. در این جزوه شما تمامی درس‌ها را به چون حد، توابع، نمودار، مثلثات و … با کیفیت بالا در اختیار خواهید داشت تا بتوانید به ساده‌ترین روش فرمول‌ها را در ذهن خود داشته باشید.

دانلود جزوه ریاضی
دانلود جزوه ریاضی

دانلود جزوه زبان انگلیسی حرف آخر

شمایی که بسیار زحمت می‌کشید تا در کنکور رتبه خوبی را داشته باشید، باید در کنار دیگر دروس چون ریاضی، زیست، فیزیک و … حتما زبان انگلیسی را مطالعه کنید. این درس می‌تواند بسیار حساس و نسبتا سخت باشد که افراد با توجه به علاقه‌ای که به آن دارند باز در حین یادگیری به مشکل بر می‌خورند. بنابراین می‌توانید با دانلود جزوه زبان انگلیسی از استاد محمودی که در یادگیری بسیار راحت شما را همراهی می‌کند استارت دوباره ای بزنید و درصد تست‌های خود را بالا ببرید.

دانلود جزوه ادبیات حرف آخر

جزوه ادبیاتی که برای شما آماده کردیم به صورت پی دی اف و کاملا با کیفت بالا است. این جزوه شامل تمامی فصل و بخش‌ها و توسط استاد منتظری آماده شده است. با دانلود جزوه ادبیات استاد منتظری به راحتی با مفاهیم آشنا می‌شوید و یادگیری یسیار راحتی را در مقابل با گذشته خواهید داشت. شما به راحتی می‌توانید این جزوه را دانلود کنید و در صورت داشتن مشکل در رابطه با جزوه ادبیات می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دانلود جزوه ادبیات
دانلود جزوه ادبیات

دانلود جزوه زبان فارسی موسسه حرف آخر

دانلود جزوه زبان فارسی که توسط استاد منتظری آماده شده است بسیار با کیفیت برای شمایی که جزوه ادبیات را دانلود کرده‌اید لازم می‌باشد و می‌تواند به شما در مفهوم بهتر و رتبه دهی بالای کنکور بسیار موثر باشد. با داشتن این جزوه بدون نیاز به وقت زیاد خواهید توانست به هدف‌های خود در کنکور دست پیدا کنید. زیرا داوطلبان اکثرا به خاطر زمان‌بر بودن این درس از خواندن زبان فارسی خودداری می‌کنند. پس اگر شما هم جزو این افراد هستید حتما این مورد را فراموش نکنید و در برنامه خود داشته باشید تا به راحتی و در کمترین زمان مفهوم بسیار عالی را از درس‌های زبان فارسی داشته باشید.

دانلود جزوه عربی حرف اخر

عربی یکی از درس‌های نسیتا پیچیده‌ای است که دانش‌آموزان به نوعی از خواندن آن زیاد لذت نمی‌برند. همین موارد باعث می‌شود تا دانش‌آموزان به سختی آن را یاد بگیرند و تست بزنند. اما، با دانلود جزوه عربی که توسط استاد واعظی برای حرف آخر آماده شده است به راحتی خواهید توانست با استفاده از بهترین روش های روز یادگیری سریع و ماندگاری را از آن داشته باشید. شما با خواندن کتاب و پکیچ‌های ما خواهید توانست تلاش خود را به صور چشم گیر مشاهده کنید و رتبه های برتر را در کنکور ازان خود کنید.

دانلود جزوه عربی
دانلود جزوه عربی

دانلود جزوه دینی حرف اخر

جزوه دینی از دیگر محصولاتی می‌باشد که برای شما قرار دادیم تا بتوانید در کنار کتاب‌ها و پکیچ‌های ویدیوی استفاده کنید. این جزوه توسط استاد یوسفیان پور آماده شده است و دارای تمامی فصل‌ها ، آیه و مباحث است. با دانلود جزوه دینی شما هر آنچه را بخواهید می‌توانید داشته باشید، چرا که هر کجا مهم و لازم به نکته باشد را برای شما مشخص کرده است.

بهتر است این نکته را هم در یاد داشته باشید که موسسه حرف آخر این جزوات را توسط نخبه‌های کشور به بهترین شکل آماده کرده است که به صورت فایل فشرده قابل دریافت هستند،تا با ارائه بهترین الگو‌ها و جایگزین آنها با فرمول های سخت و پیچیده بتوانید آنها را به روش بهتری در ذهن خود بسپارید. بنابراین دیگر نیازی به تمرین زیاد و نکته و یادداشت برداری با حجم بالا نخواهد بود. به این ترتیب با تلاش و پشتکار و کمک گرفتن از منابع کنکور 99 حرف آخر به رتبه‌های برتر و دلخواه خود دست پیدا کنید.

امتباز شما به این مقاله

دیدگاهی در مورد “دانلود جزوات حرف آخر

  1. مهدی گفت:

    جزوات حرف آخر رو کجا میشه دانلود کرد؟؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام دوست عزیز دانلودی نیستن باید تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید