ریاضی را در کنکور 99 چگونه بالای 90 درصد بزنیم؟

ریاضی در کنکور 99 بالای 90 درصد بزنیم؟

ریاضی را در کنکور 99 چگونه بالای 90 درصد بزنیم؟ علاوه بر این سوالات افراد انواع جملات منفی را نیز برای خود بکار می‌برند. این جملات می‌توانند بنا به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اند باشد. مثلا “من نمی‌توانم”، “من قادر به یادگیری نیستم”. این در حالی است که شما اگر بتوانید روش یادگیری بهتر و اصولی داشته باشید این چنین نخواهد شد و ریاضی به شیرین‌ترین درس تبدیل خواهد شد.

درس ریاضی در هر رشته‌ای وجود دارد و این که تا چه حد می‌توانید به درصد بالای آن در کنکور بپردازید به این بستگی دارد که شما در دروان تحصیل تا چه مقدار این درس را تمرین کرده‌اید. علاوه بر اینها داوطلبان در رشته ریاضی فیزیک باید بدانند که درس ریاضی یکی از درس‌های اصلی آنها به جساب می‌آید و داوطلبان رشته تجربی نیز باید بدانند که درس ریاضی برای آنها نیز مهم است و بعد از زیست و شیمی قرار گفته و در اولویت اول نیست اما، باید برای دکتر شدن ریاضی را بلد باشند.

آنچه در این مقاله میخوانید

پاسخ به ریاضی در کنکور 99 با درصد بالا

بهترین کار برای داشتن یادگیری و درصد بالا در ریاضی این است که شما ابتدا اگر داوطلبین در حال درس خواندن در کلاس درس هستید، باید به صورت منظم در کلاس‌های خود شرکت کرده و به خوبی گوش فرا دهید. زیرا، بهترین فرصت است که اگر مشکلی در رابطه با ریاضی دارید از معلم خود بپرسید و مشکل را برطرف کنید. اما، اگر نه شما درس خود را تمام کرده و به نوعی پشت کنکوری هستید، بهتر است ابتدا به برنامه ریزی دقیقی بپردازید تا زمان کافی را برای مطالعه درس ریاضی در کنار دیگر دروس داشته باشید.

زیرا ریاضی از مهمترین درس‌ها می‌باشد و درصد بالای اون می‌تواند اختلاف بسیار زیادی را ایجاد کند. برای این کار قادر هستید از کلاس و تدریس‌های خصوصی استفاده کنید. که این می‌تواند هزینه بالایی را برای شما داشته باشد. بر همین اساس بهترین کار استفاده از پکیچ آموزشی ریاضی در حرف آخر است تا بتوانید با تمامی روش‌ها و حل مسائل با شیوه نوین آشنا شده و بهترین‌ها را برای موفقیت داشته باشید.

ریاضی در کنکور 99

ریاضی در کنکور 99

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم؟

تمامی موارد بالا و استفاده از هر روشی برای درس خواندن نیازمند برنامه‌ریزی کنکوری دقیق است تا بتوانید حداکثر استفاده را از منابع، زمان، دانش و تجربیات داشته باشید. اما این برای افراد رشته ریاضی و تجربی و همچنین دیگر رشته‌ها متفاوت است. به صورتی که اگر شما در رشته ریاضی هستید و به خود در این درس اطمینان دارید بهتر است با مرور کتاب‌ها و آشنایی با فرمول و سوالات به سراغ تست زنی بروید و کتاب‌های درسی را رها کنید و تا می‌توانید سرعت عمل خود را در تست زدن بالا ببرید. اما نه اگر شما در رشته تجربی و دیگر رشته‌ها باشید و به نوعی از دانش‌آموزان ضعیف هستید که به مطالعه بیشتری برای ریاضی احتیاج دارید این قضیه متفاوت و فرق دارد. این می‌تواند بهترین روشها برای رشته ریاضی و تجریی به حساب آید تا با مطمئن بودن به کار و درس خواندن ادامه دهند.

به صورت کلی برای درس ریاضی بهتر است شما در اولین قدم کتاب را به خوبی خوانده و تمامی مسائل آن را به درستی حل کنید. این به صورتی است که شما چنان به آن مسلط باشید تا بدون داشتن ماشین حساب حتی پیچیده‌ترین مسائل را حل کنید. و بهتر است سعی کنید خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید. بعد از این مراحل می‌توانید به سراغ تست زنی بروید. توجه داشته باشید در مرحله تست باید بتوانید با کنترل زمان را در دست داشته و به بالاترین سرعت مسائل را حل کنید تا در حین آزمون کنکور این را به عنوان عادت به همراه داشته باشید و موفقیت کنکور 99 رو برای خود در بهترین دانشگاه‌ها با رشته موردنظر به خود اختصاص دهید.

پاسخ به ریاضی در کنکور 99

پاسخ به ریاضی در کنکور 99

ریاضی در کنکور با روش تک رقمی‌ها

شما نباید بر این تفکر باشید که چون مثلا رشته تجربی هستید به ریاضی احتیاج نداشته و از آن غافل شوید. با درصد بالای ریاضی می‌توانید قبولی خود را در بهترین تراز‌ها برای داشتن قبولی در دانشگاه های برتر جهت رشته مهندسی و پزشکی تضمین کنید.

بهترین کار برای عادت کردن به سوالات کنکور این است که سوال‌های چند سال اخیر کنکور را شبیه سازی و آماده کنید و در طول روز آن را با در نظر گرفتن زمان حل کنید. یعنی شما باید بتوانید این سوالات را با همان زمان کنکوری در جلوی خود قرار داده و حل کنید. تا بدانید می‌توانید سوالات را برای درصد بالا به همان طریقی که انتظارش را دارید حل کنید. البته در اینجا بهتر است بگویم که حرف آخر داری سوالات احتمالی کنکور سراسری بوده و شما می‌توانید برای آشنایی از این سوالات نیز بهره‌مند شوید.

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم؟

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم؟

در ادامه ما مواردی جهت روش‌ صحیح مطالعه برای کنکور قرار دادیم تا بتوانید برای داشتن درصد بالا 90 درصد ریاضی در کنکور رعایت کنید.

  1. توجه داشته باشید که ریاضی همانند زنجیره یعنی درس‌ها و دیگر مطالب به هم وصل هستند و اگر یکی از آنها را نادیده گرفته و از کنارش رد شوید نمی‌توانید ادامه دهید. زیرا، در وسط راه به علت نداشتن پیش نیاز گیر خواهید کرد.
  2. نباید فرمولها را همانند دیگر درس‌ها حفظ کنید. ریاضی رو باید درک کنید تا بتونید فرمولها را در جلسه کنکور به یاد داشته باشید.
  3. نباید به این قانع باشید که با چشم ریاضی رو بخوانید. مثلا، یک نگاه به مسئله بیاندازید و بگید “آها پس این جوریه” . شما باید با کاغذ و قلم خودت سوالات رو حل کنید.
  4. شما نباید از ریاضی ترس داشته باشید که مبادا نتونی سوالی رو جواب دهید. سوالات حلیاتی یعنی شما برای یادگرفتن باید گیر کنی و مشکل رو برطرف کنی تا در خاطرت بمونه. باید اعتماد به نفس داشته باشید.
  5. بهترین کار این است که در حین خواندن مباخث درس ریاضی برگه‌ای رو داشته باشید و کل فرمول‌ها را یادداشت کنید. بعد در حین حل کردن سوالات به برگه نگاه کرده و فرمول مورد نظر را پیدا کنید. این با مرور زمان در ذهنتان پایدار خواهد ماند.
  6. به یاد داشته باشید که به سراغ کانال‌های تلگرامی برای جمع بندی نروید.
  7. بهتر است در یک ماه مانده به کنکور گوشی‌های خود را خاموش کرده و با آرامش ادامه دهید.
روش‌ صحیح مطالعه ریاضی در کنکور

روش‌ صحیح مطالعه ریاضی در کنکور 99

ریاضی در کنکور 99 با روش حرف آخر

حرف آخر یکی معتبرترین موسسه‌های انتشارات کنکوری شما را به دانلود جزوات، استفاده از پکیچ‌های آموزشی و انواع آموزش‌ و تست‌ها می‌کند. به این صورت شما می‌توانید بهر به ریاضی تسلط داشته و رتبه‌های بالایی را برای خود داشته باشید. با ریاضی شما می‌توانید در کنار دیگر دروس تراز خوبی را به خود اختصاص و موفقیتی که انتظارش را داشتید به دست آورید.

شما می‌توانید در صورت نیاز داشتن برای مشاوره کنکوری با شماره 09128686297 تماس حاصل فرمایید و از بهترین برنامه‌ریزی و راهنمایی‌های درسی بهره ببرید.

امتباز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید