زیست را در کنکور 99 چگونه بالای 90 درصد بزنیم؟

چگونه زیست را بالای 90 بزنیم؟

زیرست یکی از اصلی و پایه‌ترین درس‌های مورد نیاز برای تجربی است. برای داشتن رتبه و تراز بهتر باید به آن تسلط داشته باشید. یعنی اگر شما بتوانید تسلط بیشتری رو بر روی درس زیست داشته باشید موفقیت شما حتمی خواهد شد و می‌توانید به رشته مورد نیاز پزشکی دست پیدا کنید. زیست از دسته درس‌هایی می‌باشد که دارای موارد مفید و جذابیت‌های خاصی نبست به دیگر دروس می‌باشد و در این میان برای بسیاری از دانش‌آموزان آسان و با لذت است. اما، این لذت خود مشکلات و چالش‌هایی را دارد. در این میان شما باید روش‌های مطالعه صحیح برای کنکور را بدانید تا به راحتی قادر به پاسخ دادن سوالات این درس در کنکور باشید. بنابراین ممکن است سوالی برای تمامی شما داوطلبین عزیز پزشکی پیش بیاید که زیست را در کنکور 99 چگونه بالای 90 درصد بزنیم؟

آنچه در این مقاله میخوانید

چگونه زیست را بالای 90 بزنیم؟

اول از همه در مقابل با جواب دادن سوال شما که چگونه درصد بالایی را داشته باشید باید بگیم حتما منبع مناسبی را برای سطح دانش و برآورده کردن نیازهای خود داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از مشاورین کنکور99 ما استفاده کنید و راهنمایی بخواهید. زیرا این بسیار مهم است تا در نیمه راه درس خواندن و سال تمرکز خود را خراب نکنید که این منبع مناسب نیست و باید تغییرش داد. با منبع مناسب خواهید توانست با آرامش ادامه درس خواندن خود را انجام دهید. از همه مهمتر زمان خوب و زیادی را برای تست زدن خواهید داشت. چون با تست زدن است که می‌توانید به رتبه‌های بهتری دست پیدا کنید.

علاوه بر اینها شما بهتر است از بودجه بندی کنکور 99 که حرف آخر در اختیارتون قرار داده است برای زیست استفاده کنید تا با استفاده از تسلط و دانسته‌های خود در مورد دروس و زمانبندی خوبی را مشخص کرده و آماده کنکور شوید. باید بدانید که برای داشتن رتبه بالا فهم مناسبی از سوالات داشته و تست های بیشتری را برای تسلط بزنید. زیرا از عمده‌ترین مشکلات داوطلبین این بوده که سوال‌ها را به خوبی نخوانده و درک نمی‌کنند و از نکته کلیدی نهفته در سوال غافل می‌شوند.

کسب در صد بالا زیست در کنکور 99

کسب در صد بالا زیست در کنکور 99

کسب در صد بالا زیست در کنکور 99

بهترین کار برای داشتن درصد بالا در زیست برنامه‌ریزی کنکور متناسب و بدون تردید می‌باشد. با برنامه‌ریزی است که شما زمان کافی را دارید و هیچ یک از موارد را از یاد نخواهید بود و می‌توانید به بهترین شکل تسلط خود را بر روی دروس جهت شرکت در آزمون داشته باشید. نکته حائز اهمیت در هنگام مطالعه زیست این بوده که شما برای شروع بهتر است از کتاب‌های درسی خود استفاده کنید. بعد از مسلط بودن به آنها و مباحت درسی خود بهتر است به سراغ تست زنی و کتاب‌های دیگر بروید. همچنین می‌توانید از پکیچ آموزشی زیست حرف آخر توسط استاد همدانی که با متدها و شیوه‌های نوین بوده برای درک بهتر و یادگیری بالا بهره ببرید.

برای دست یافتن به بهترین رتبه های پزشکی در کنکور 99 اگر پشت کنکوری سال‌های قبل هستید حتما در نظر داشته باشید که تغییرات کتاب‌های درسی انجام شده است. شما باید آنها را بررسی کنید و در نظر داشته باشد این چنین است که شما می‌توانید به جدیدترین سوال‌ها دست پیدا کرده و به آنچه در رویاها خود دارید دست پیدا کنید. نباید به هیچ وجه ناامید شوید و خودتان را دست کم بگیرید.

این رو هم فراموش نکنید که بهترین مورد برای استفاده در بعد خواندن کتاب‌های درسی خود، سوالات کنکور سال‌های گذشته است. به این صورت می‌توانید به تست و حل آنها بپردازید. این گونه شما خواهید توانست به موفقیت کنکور 99 دست پیدا کنید.

زیست شناسی در کنکور 99

زیست شناسی در کنکور 99

چگونه زیست شناسی را در کنکور بالای 90 درصد بزنیم؟

برای داشتن رتبه برتر در زیست باید یک سری موارد را رعایت کنید و به صورت دقیق و کلی مطالعه خود را انجام دهید تا زمان گرانبهای خود را به خاطر ندانم کاری‌های مختلف از دست ندهید. اینگونه به موفقیت رسیده و بعدا با احساس گناه روبه رو نخواهید شد.

  1. باید مطلب را یاد بگیرید و نه اینکه آنها را حفظ کنید. از هیچ جای و مطلب کتاب نگذرید و مطالب مهم را با خودکار مشخص کنید. مثلا می‌توانید زیر آنها را خط بکشید.
  2. از تصاویر و زیر نویس آنها غافل نشوید و این رو بدانید که برای فهم بهتر مطالب بسیار مناسب است.
  3. اسامی حانداران مختلف را از گیاه تا جانور و قارچ را به خوبی یاد بگبرید.
  4. از نام دانشمدان و نتیجه تحقیقات آنها غافل نشوید و به خوبی در ذهن بسپارید.
  5. به یاد داشته باشید که اول از کتب درسی خود استفاده کنید و بعد به دانلود جزوات و تست‌های آموزشی پرداخته و در آخر نیز از سوالات کنکورهای سراسری سال‌های قبل استفاده کنید.
  6. از منابع اصلی و جامع استفاده کنید و مطمئن شوید که در وسط راه و نیمه سال پشیمان نمی‌شوید. چرا که برخی از منابع هستند دارای حجم زیاد بوده و آدم با دیدنشان وحشت می‌کند. برخی نیز بسیار مزخرف هستند که آدم به خوبی متوجه مطالب نمی‌شود و مفهوم به نوعی گنگ است. منبع شما باید به صورتی باشد که به صورت یک راست سر اصل مطلب برود و زمان شما را هدر ندهد.
  7. حتما مطالب را چند بار بخوانید و به یک بار اکتفا نکنید که به نتیجه خاصی دست پیدا کنید. به صورتی که بعد از خواندن یک درس کمی استراحت به مغز خود بدهید و مطالب خوانده شده را دوباره مرور کنید. همچنین می‌توانید بعد از شروع فصل جدید فصل قبلی را نیز مرور کنید تا فراموش نشود.( خواندن باید مفهومی و دقیق باشد)
  8. کلمات کلیدی را پیدا و معنی دقیق آنها را در ذهن داشته باشید. نکات را دسته بندی و تفاوت و تشابه‌ها را شناسایی کنید.
  9. خود را به جای طراح سوال فرض کنید تا بدانید کدام موارد مهم هستند. به این صورت است که می‌دانید کتاب را به خوبی بررسی کرده و می‌دانید سوالات را به خوبی استخراج کنید.
  10. زیست در کنکور دارای ضریب 12 است. پس بهتر است با برنامه‌ریزی و زمانبندی مناسب ساعات مطالعه این درس را بهتر مشخص کنید. برای مثال؛ شما می‌توانید روزانه 2 ساعت را به مطالعه این کتاب اختصاص دهید
زیست در کنکور 99 بالای ۹۰ درصد

چگونه زیست را بالای 90 بزنیم؟

درصد بالای زیست توسط حرف آخر

موسسه حرف آخر با بهترین آموزش و پکیچ‌ها در کنار شما بوده تا بتواند در این راه لذت بخش و نه چندان دشوار کمکتان کند. شما می‌توانید برای دریافت بهترین رتبه‌ها از موارد موجود در آن بهره مند شوید. همچنین برای دریافت برنامه‌ریزی و مشاوره‌های تخصصی با شماره 09128626297 تماس حاصل فرمایید.

در ضمن این را هم فراموش نکنید که برای داشتن رتبه برتر و قبولی موفقیت آمیز باید علاوه بر زیست به دروس تخصصی دیگر نیز توجه کنید. شما همچنین باید دروس عمومی را بالای 90 درصد در کنکور 99 بزنید تا موفقیت بزرگ و حتمی برای خود به ارمغان آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید