نظرات دانش‌آموزان درباره زیست حرف آخر

نظرات دانش‌آموزان درباره زیست شناسی حرف آخر

امروزه کنکور به یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد و خانواده‌های آنها تبدیل شده است. افراد در حال تلاش هستند تا به هر طریقی شده است بتوانند در کنکور به برترین‌ها دست پیدا کرده و آینده خود را تامین کنند. اما، چیزی که مهم است این بوده که افراد امروزه بیشتر به سمت رشته تجربی می‌روند. چرا که دارای بازار کاری خوبی بوده و به راحتی می‌تواند زندگی هر کسی را تامین تا زندگی‌اش زیر و رو شود. بر همین اساس اگر شما هم دارای رشته تجربی هستید، یا می‌خواهید همانند این افراد تغییر رشته دهید بهتر است بدانید چون داوطلب در این رشته زیاد است پس رقابت هم سنگین است. اما، امکان پذیر است. شما باید به دنبال بهترین منابع باشید تا بتوانید خود را به برترین رتبه‌ها در کنار توانایی و پشتکار خود بکشانید.

آنچه در این مقاله میخوانید

داوطلبین کنکور در مورد حرف آخر چه می‌گویند؟

برای اینکه بتوانید منابع درستی را پیدا کنید تا در کنار کتاب‌های دروسی خود بخوانید تحقیقات لازم و ضروری است. زیرا موسسات کنکوری زیادی هستند که با استفاده از تبلیغات توانسته‌اند مشتریان بسیاری را به سمت خود بکشانند. این در حالی است که اصلا سابقه و توانایی کافی برای راهنمایی افراد جهت موفقیت در کنکور را ندارند.برای اینکه بتوانید بهترین منابع را برای خود داشته باشید باید به چند مورد توجه داشته باشید. یکی از مهمترین سوالات این بوده که بهترین اساتید در کنکور کدام‌ها هستند؟ در این موسسه‌ای که من می‌خواهم منابع را تامین کنم آیا می‌توان به استاد مربوطه در رشته مورد نظر اطمینان کرد؟ آیا در صورت داشتن مشکل من می‌توانم با شماره تلفن‌های قابل اطمینان با آنها تماس بگیرم؟ آیا قول‌های که این موسسه به من می‌دهد همگی شعار است یا نه واقعا این چنین است؟

داوطلبین کنکور در مورد حرف آخر چه می‌گویند؟

داوطلبین کنکور در مورد حرف آخر چه می‌گویند؟

نظر برترین‌های کنکور در مورد حرف آخر

یکی از بهترین موسسه‌ها حرف آخر می باشد؟ حال چرا حرف آخر را انتخاب کنید خود هزار و یک دلیل دارد. برای اینکه به نوعی شعار نباشد شما می‌توانید در ادامه نظرات دانش‌آموزان را در مورد زیست حرف آخر مطالعه کنید تا بدانید این افراد چرا و چگونه از منابع ، مشاوره، پشیتبانی و برنامه‌ریزی حرف آخر راضی هستند.

این موسسه با استفاده متد و شیوه های نوین و کاملا متفاوت در مقابل با دیگر موسسه‌ها خدمات عالی را برای شما دارد. تا بتوانید زیست شناسی را که از مهمترین دروس تجربی است در کنار استاد همدانی

مدرس آموزش دهنده در کنکور 99 بالای 90 درصد بزنید و بهترین موارد برای خود داشته باشید.

نظر برترین‌های کنکور در مورد حرف آخر

نظر برترین‌های کنکور در مورد حرف آخر

درصدهای برتر زیست شناسی با حرف آخر

کم نیستند دانش‌آموزان زیادی که با استفاده از حرف آخر به برترین رتبه های کشور دست پیدا کرده‌اند. حالا در ادامه می‌خواهیم علاوه بر داشتن مشاوره کنکوری ، برنامه‌ریزی و دیگر موارد حرف آخر به نظرات دانش آموزان درباره زیست بپردازیم. تا آشنایی بهتری را با زیست حرف‌آخر با استفاده از این نظرات داشته باشید.

در ضمن جا داره در اینجا نیز بیان کنم که زیست شناسی حرف آخر توسط استاد همدانی می‌باشد که در بیوگرافی اساتید حرف آخر به جزییات بیشتر در مورد این استاد بزرگوار و تحصیلات و تدریسات او پرداخته‌ایم.

  • آقای علی انعامی با داشتن 84 درصد زیست در کنکور می‌گوید: “زیست شناسی حرف آخر یک زیست شناسی کاملا منحصر بفرد است که با تمامی منابع و کتاب‌ها فرق دارد. یعنی به جرات می‌توان گفت آقای همدانی در تدریس یکی از اولین و بهترین استادان موجود می‌باشند. در واقع، از همه مهتر انیمیشن‌ها هستند. این انیمیشن‌ها در کتاب و پکیچ‌های آموزشی بودند که توانستند به خوبی و راحتی من را کمک و یاری کنند تا به بهترین‌ها برسم. یعنی من وقتی در سر جلسه کنکور به جای اینکه مفاهیم و کلید واژه‌ها به یاد بیافتند کلا انیمیشن‌ها به یادم می‌اومد.”
  • آقای فردین باربد با درصد 85 زیست می‌گوید: “سی دی دهای زیست واقعا دارای انمیشین‌ها فوق‌العاده‌ای هستند که نظیری نمی‌تواند همتای آنها برای رقابت پیدا کرد. من قبل از شروع کتاب رو دیدم که به چند لایه بررسی و تقسیم شده است. این بررسی لایه به لایه که حرف آخر انجام داده است بسیار کاردانش آمور را راحت کرده بود. واقعا هر کسی می‌توانست بفهمد روی این آموزش‌ها خیلی کار و زحمت کشیده شده است. این بود که توانست به من کمک یاد دهد چگونه زیست را به بالای 90 درصد برسانم.”
  • خانم هانا یاری با درصد 95 و روژین یاری با درصد 88 در درس زیست شناسی استاد همدانی می‌گویند: “درس زیست در کنکور بسیار به من کمک کرد تا به درصد و رتبه بالایی دست پیدا کنم. برای اینکه اولا با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی شده بوده و همین باعث می‌شود تا در ذهن باقی بماند و از یادها نرود. از همه مهمتر در سی دی های آموزشی استاد همدانی چنان با انرژی تدریس می‌دادند که انسان قوت می‌گرفت و به نوعی انگیزه و تشویق می‌شد تا ادامه دهد و به بهترین‌ها دست پیدا کند. همین باعث می‌شد تا مباحث سخت و کسل‌آور در زیست به نوعی شیرین شود.”
  • خانم زهرا سلطانی با درصد 90 در زیست استاد همدانی بر این نظرند که: ” زیست شناسی حرف آخر برای من این گونه بود که بعد از خواندن کتاب درسی خود و مراجعه به آموزش‌ها و پکیچ‌های حرف آخر تمامی موارد را به راحتی باید می‌گرفتم. همین باعث می‌شد تا بدون معطلی و انجام مواردی زمانبر برم سراغ تست و آزمون های آزمایشی، یعنی واقعا در زمان بندی کمک می‌کرد. واقعا من دوست دارم که دانش‌آموزان دیگر نیز این چنین همانند من این پکیچ را تهیه و به رتبه من برسند.”
  • آقای سجاد نوری با درصد 88 زیست می‌گوید: ” در واقع زیست حرف آخر به صورت پایه‌ای و گام به گام برای همه متناسب است و از هچ نکته و مورد مهمی نگذشته است. این باعث می‌شود تا حق دانش‌آموز خرده نشود. این درحالی است که بقیه موسسات از دید یک دانش‌آموز زرنگ و رتبه برتری به قضیه نگاه می‌کنند.”
درصدهای برتر زیست شناسی با حرف آخر

درصدهای برتر زیست شناسی با حرف آخر

بهترین رتبه زیست شناسی با حرف آخر

حرف آخر با بهترین شیوه‌های مطالعه در خدمت شما می‌باشد تا بتوانید به جزو برترین‌های کنکور 99 راه پیدا کنید شما می‌توانید از مشاورین کنکور تخصصی و پشتیبانی 24 ساعته هر آنچه را می‌خواهید درخواست و بپرسید. علاوه بر اینها با داشتن برنامه‌ریزی تخصص از این موسسه دیگر نگرانی زمانبندی خود برای هیچ چیزی چون مرور جمع‌بندی در آخر نخواهید بود. شما می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و خرید انواع پکیچ‌های آموزشی، دانلود جزوات، سوالات احتمالی و … با تخفیف و بهترین قیمت‌ها با شماره 09148626297 تماس حاصل فرمایید.
[elfsight_click_to_call id=”2″]
[elfsight_click_to_call id=”1″]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید