نظر دانش‌آموزان درباره دینی حرف آخر

نظر دانش‌آموزان درباره دینی حرف آخر

دین و زندگی یک از دروس‌های حفظیاتی است که در کنکور رقابت خاص مربوط به خود را دارد. در واقع، داوطلبین کنکور می‌توانند به راحتی این درس را که از بسیاری دروس دیگر چون تخصصی‌ها راحت‌تر است یاد گرفته و در حافظه بسپارند تا در کنکور آن را با درصد بالا بزنند. بنابراین اگر این چنین باشد دانش‌آموز با تفاوت چند تست می‌تواند رتبه و تراز خود را جابه‌جا و از دیگران پیشی بگیرد تا بهترین دانشگاه و رتبه را اذان خود کند. همین باعث شده است تا از اهمیت بالایی برخوردار شود. اما در این میان در مقابل با کتب درسی باید برای یادگرفتن برخی از موارد چون آیه‌ها و مباحث کلیدی منابع آموزشی را نیز برای خود آماده کنید. چون در غیر این صورت نمی‌توانید آن چیزی را که انتظار دارید به دست آورید. پس باید به موسسه‌های مختلف روی بیاورید تا بتوانید هر طوری شده است به موفقیت در کنکور 99 دست پیدا کنید.

آنچه در این مقاله میخوانید

بازخورد داوطلبین کنکور درباره دینی استاد یوسفیان‌پور

در این میان انتخاب بهترین موسسه بسیار مهم و حائز اهمیت است تا زمان، هزینه، تلاش و … شما هدر نرود. برای انتخاب بهترین موسسه جهت منابعی معتبر یکی از مهمترین مواردی که هر داوطلب باید رعایت کند زمانبندی و برنامه‌ریزی کنکوری است. زیرا زمانبندی اگر درست نباشد. شما اولا؛ نمی‌توانید در آخر به مرور و جمع بندی برسید. دوما، اگر بیش از حد درس بخوانید به نوعی مطالب را قاطی و چیزی یادتان نخواهد آمد. برای همین باید به دنبال منابعی باشید که بدون کلاهبرداری گردآوری شده باشد. باید منابعی انتخاب کنید که توسط اساتید کاربلد و درست آماده شده باشند. باید به نوعی باشد که نه مطالب کم و نه بیش از حد باشد. در این میان موسسه کنکوری حرف آخر یکی از این دسته‌ موارد معتبر و محبوبترین‌ها در میان افراد است. شما با مراجعه به سایت این موسسه می‌توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه حرف آخر تمامی محصولات را مشاهده کنید و با قیمت متناسب و تخفیف‌های باور نکردی پکیچ آموزشی دین وزندگی و را برای خود داشته باشید.

دینی حرف آخر

دینی حرف آخر

نظر دانش آموزان درباره دین و زندگی استاد یوسفیان‌ور

دین و زندگی حرف آخر توسط استاد یوسفیان پور یکی از بهترین استادان شناخته شده می‌باشد، که قبلا نیز در بیوگرافی اساتید حرف آخر به معرفی ایشان نیز پرداخته‌ایم. این استاد با استفاده از تقسیم‌بندی هر نکته و متن اصلی از دین و زندگی که با استفاده از پویانمایی و انبمیشن می‌باشد به شما این امکان را میدهد تا بدون کمترین فشار بر روی مغز برای حفظ کردن، تمامی موارد را به صورت طولانی مدت در حافظه خود برای کنکور نگه دارید. پس قطعا می‌توان برای اینکه دروس عمومی را بالا 90 درصد بزنید کمک بسزایی کند.

شما بهتر است این را از ذهن خود پاک کنید که دین و زندگی درس حفظی است. چون غیر ممکن است با حفظ کردن آیات و متون بتوان درصد بالا را کسب کنید. با توجه به آمار داده شدن از سازمان سنجش بر اینکه در کنکور 98 کمتر کسی توانسته است، دین را بالای 90 درصد بزند. اهمیت این درس را برای ما مشخص می‌کند تا بتوانید با حداقل 30 درصد افزایش رتبه و دانشگاه خود را به بهترین شکل تغییر دهید.

نظر دانش آموزان درباره دین و زندگی استاد یوسفیان‌ور

نظر دانش آموزان درباره دین و زندگی استاد یوسفیان‌ور

نظر دانش آموزان درباره دین و زندگی حرف‌آخر

در این میان برای اینکه بسیاری از شما دوستان بر این فکر نباشید که این موارد بیان شده همگی تبلیغی بیش نیست تا خدایی نکرده کلاه‌برداری کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم به تحقیقات لازم در بین دوستان و اینترنت و … بپردازید. همچنین در ادامه نظر دانش‌آموزان را درباره دینی حرف آخر برای شما قرار دادیم تا بتوانید بهتر با حرف آخر آشنا شوید.

  • من پکیچ و آموزش‌های مختلفی رو مطالعه کرده بودم و به همین دلیل با شرکت در آزمون‌های آزمایشی بدون تغییر قادر به بالای 30 درصد نبودم. اما با تهیه و کمک استاد یوسفیان پور توانستم در مدت باقی مانده در کنکور به درصد 94/7 رسیده و پزشکی خود را از تبریز به تهران تغییر دهم.
  • آموزش‌های ویدیوی آقای یوسفیان پور واقعا عالی هستند و خستگی رو از آدم می‌گیره. به نوعی انسان انرژی می‌گیره تا آیات و روایتی که با حفظ کردن تو مخ آدم نمی‌رفت حالا به آسونی در حافظه می‌مونه.
  • سلام خسته نباشید آقای دشتی؛ معلم دینمون واقعا از حرف آخر تعریف می‌کرد و از آموزش‌هاتون برامون گفت، برای همین من الان که رسیدم خونه فوری پک دینی شما رو تهیه کردم. خسته نباشید.
  • خیلی مفهومی و راحت تمامی مباحث تو حافظه میمونه. فکر نمی‌کردم کتاب‌های دهم ، یازده ، دوازده با هم که حجم بالایی داره به راحتی بشه یاد گرفت تا در آزمون کنکور به بهترین شکل استفاده کرد.
نظر رتبه‌های برتر کنکور 98 درباره دین و زندگی

نظر رتبه‌های برتر کنکور 98 درباره دین و زندگی

نظر رتبه‌های برتر کنکور 98 درباره دین و زندگی

  • خانم زهرا سلطانی با درصد 92 می‌گوید: ” استاد یوسفیان پور چنان متن، آیه، احدایث و … به هم وصل می‌کند که فکر نکنم کسی دیگری قادر به این کار باشد. کلا من قبل از استاد یوسفیان پور نمیتونستم با دینی ارتباط خوبی برقرار کنم. قبلا در کنکور من در صدم از 50 بالاتر نرفته بود، اما با کمک موسسه حرف آخر و پکیچ استاد یوسفیان پور تونستم امسال دینی رو 92 درصد بزنم”
  • خانم یاری با درصد 94 می‌گوید: “با استاد یوسفیان پور به نوعی فراموشی رو باید به کلی فراموش کرد. ایشون رو میشه در سه کلمه خلاصه کرد. یعنی کامل، دقیق، منظم. کلا آقای یوسفیان‌پور دید تازه‌ای از درس دینی رو به آدم می‌دهد. “
  • آقای فردین باربد با درصد 95 می‌گوید: “ایشون واقعا می‌دونستن کنکور چه شکلیه. سوالا چه جوریه. آقای یوسفیان پور 14 الگوی طلایی به آدم میده که واقعا حجم زیادی از مطالب رو در اختیار مخاطب قرار می‌دهد”
حرف آخرو دین و زندگی

حرف آخرو دین و زندگی

حرف‌آخر و دین و زندگی

حرف آخر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما است و می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره کنکوری با شمار 09128626297 تماس حاصل فرمایید. علاوه بر اینها در صورت نیاز داشتن به پکیچ‌های آموزشی خواهید توانست با مراجعه به نحوه خرید از موسسه حرف آخر آموزش‌های خود را خریداری کرده تا درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت خرید می‌توانید با مشاهده پکیچ‌های آموزشی نظرات خود را با ما در ارتباط بگذارید تا دیگر دوستان نیز آنها را مشاهده کنند و حرف آخر به صورت گسترده شناخته شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید