نظر دانش‌آموزان درباره عربی حرف آخر

نظر دانش‌آموزان درباره عربی حرف آخر

عربی یکی از درس‌های عمومی مهم می‌باشد که تاثیر بسزایی را در کنکور داشته است. این درس با توجه به آمار داده شده توسط سازمان سنجش توانسته کمترین درصدها را به خود اختصاص دهد. یعنی به نوعی بیشترین انجرافی را به خود اختصاص داده است. شاید به این باور باشید که این درس چون ضریب کمی دارد چندان مهم نیست. اما، چون داوطلبین همگی ضعف عمومی دارند باعث می‌شود هر نمره آن مقدار بیشتری تراز شما را افزایش دهید. پس شمایی که می‌خواهید به موفقیت در کنکور 99 دست پیدا کنید باید از همین الان به فکر بهترین منابع برای خواندن در کنار کتب عربی خود باشید تا بتوانید به راحتی بهترین‌ها را برای خود داشته باشید.

آنچه در این مقاله میخوانید

نظر داوطلبین کنکور درباره عربی استاد واعظی

مورد مهم دیگری که برای عربی حائز اهمیت است این بوده که، این درس به قدری مهم است که اگر شما بتوانید درصد بالای 80 رو بزنید به کلی رتبه تون رو متحول خواهد کرد. از همه مهتر این که شما چقدر در این درس ضعیف هستید مهم نیست و نباید امید خود را از دست دهید فقط باید تلاش و پشتکار را در کنار بهترین منابع برای مطالعه داشته باشید.

در واقع دو دسته افراد وجود دارند اولین دسته آن‌هایی هستند که با خود بر این باورند عربی سخته، نمی‌شود به راحتی آن را مطالعه کرد و از این گونه حرف‌ها، بنابراین تصمیم می‌گیرند این درس را کنار بگذارند، که هر چه آید خوش آید به سر جلسه کنکور بروند. این دسته واقعا کنکور و آینده خودشان را نابود می‌کنند. دسته دوم؛ هر چقدر عربی را می‌خوانند باز چیزی در حافظشون باقی نمی‌ماند و به نوعی حالی نمی‌شوند تا در سر جلسه به روی کار آورند. پس بهترین کار استفاده از منابع آموزشی یک موسسه معتبر با استادی محبوب و کاربلد می‌باشد. بنابراین فکر نکنم استادی همانند استاد واعظی و موسسه حرف آخر در ایران وجود داشته باشد.

عربی حرف آخر

عربی حرف آخر

نظر دانش‌آموزان درباره استاد واعظی

حرف آخر با استفاده متد و شیوه های نوین است که با استفاده از آموزش به صورت انیمیشن‌ها بوده توانسته است بر روی نیم کره راست مخاطب کار کند تا نیازی به حفظ کردن نداشته باشید و تمامی مطالب به صورت طولانی مدت در حافظه بلند مدت باقی بماند. همچنین حرف آخر دارای سوالات احتمالی کنکور نیز می‌باشد و شما می‌توانید آنها را برای درک بهتر و آشنایی با کنکور داشته باشید.

با استفاده از پکیچ آموزشی عربی حرف‌آخر شما می‌توانید همانند کسی که درصد بالای را در کنکور گرفته است باشد و بهترین رتبه وتراز رو برای خود در کنکور 99 داشته باشید. فقط باید کمی تلاش کنید و وقت بگذرانید و از روش صحیح مطالعه بهره‌مند باشید.

نکته مهمی که باید در کنار پکیچ آموزشی عربی حرف آخر رعایت کنید این است که حتما برنامه ریزی کنکوری دقیقی رو داشته باشید و اهمیت خاصی به آن بدهید. نکته بعدی این است که حتما به بودجه بندی کنکور 99 برای عربی سری بزنید. در اینجا متونید تمامی موارد موردنیاز را مشاهده کنید.

نظر داوطلبین کنکور درباره عربی استاد واعظی

نظر داوطلبین کنکور درباره عربی استاد واعظی

نظر داوطلبین کنکور درباره عربی حرف آخر

جهت آشنایی بهتر شما با حرف آخر و اینکه فکر نکنید این موارد همگی تبلیغ و برای فروش محصولات است در ادامه ما نظر دانش‌آموزان درباره پکیچ آموزشی عربی حرف آخر قرار داده‌ایم تا دید گسترده‌تری را نسب به این این درس و موسسه داشته باشید و با تمامی موارد آشنا شوید. شما می‌توانید برای مطمئن بودن از پکیچ‌های آموزشی این موسسه خود نیز تحقیقاتی را به دلخواه انجام دهید.

  • سلام استاد واعظی. واقعا اینو از ته دلم می‌گم. شما واقعا تنها استادی هستید که میشه بهش اطمینان کرد تا با آموزش‌هایی که در اختیار آدم قرار می‌دهد سر امتحان کنکور حاضر شد. بهتره اینم بگم که اون سوالایی که می‌گفتیم احتمال اومدنش هست رو واقعا در کنکور داده بودن واقع ممنونم.
  • سلام . همین الان از سر جلسه کنکور اومدم و چون آموزش‌هاتون با استفاده از بهترین شیوه‌ها بود تونست بهم کمک کنه تا تستهای زیادی رو بزنم. می‌خواتسم ازتون نهایت تشکر و بکنم. واقع ای کاش همه استادها عین شما بودن و ای کاش همه بچه‌های پشت کنکوری شما رو بشناسند. واقعا از زحمات شما و آقای منتظری برای موسسه خوبشون تشکر می‌کنم.
  • واقعا خدا رو شکر می‌کنم که تونستم خرید از موسسه حرف آخر رو برای امتحان کنکور انجام بدم. با پکیچ شما استاد واعظی خوشحال که هم زمان و هم این سالی که پشت سر گذاشتن هدر نرفت.
عربی استاد واعظی

عربی استاد واعظی

نظر رتبه برترهای کنکور 98 در مورد عربی حرف آخر

رتبه برترهای کنکور 98 امسال با استفاده از حرف آخر گل کاشتند. این افراد توانستند بهترین‌ها را هم برای حرف آخر و هم برای خودشان هدیه بیاورند. ما هم در اینجا صمیمانه به این افراد افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که توانستیم با استفاده از پکیچ‌ها و کمک استادان عزیز حرف آخر کمکی در موفقیت آنها کرده باشیم.

  • آقای علی انعامی: “استاد واعظی خیلی جذاب تدریس می‌کنند. واقعا ایشون بمب انرژی و انگیزه هستند. واقعا عالی هستند. نکته اساسی ایشون که خیلی تاثیر گذار بود کاهش زمان بود.”
  • آقای فردین شقاقی: ” ایشون واقعا تکنیک‌های آموزش دادن رو خیلی خوب بلد هستند. با مشاهده پکیچ ایشون وقتی سراغ تست زنی میرفتم می‌دیدم همه رو بلدم و این واقعا عین حقیقت است”
  • آقای فردین باربرد: ” واقعا محشر و عالی هستند. ایشون واقعا با جرات میشه گفت در کشور تک هستند. من واقعا قبل از آشنایی با آقای واعظی از درس عربی خیلی می‌ترسیدم اما تونستم با کمک خدا و ایشون درصد بالایی را برای خودم داشته باشم.”
نظر رتبه برترهای کنکور98 در مورد عربی حرف آخر

نظر رتبه برترهای کنکور98 در مورد عربی حرف آخر

حرف آخر و عربی واعظی

برای داشتن کنکوری موفق بهتر است حتما مشاوره کنکوری را داشته باشید شما خواهید توانست در صورت تمایل و یا نیاز به هر گونه پشتیبانی به صورت 24 ساعته با شماره 09128626297 تماس حاصل فرمایید. همچنین، علاوه بر اینها شما خواهید توانست برای دانلود جزوات، خرید هر گونه پکیچ آموزشی برای رشته تجربی، ریاضی و … نیز اقدام فرمایید تا بهترین موارد را برای خود داشته باشید.

خوشحال می‌شویم شما هم نظرات خود را درباره موسسه و پکیچ عربی با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

امتباز شما به این مقاله

دیدگاهی در مورد “نظر دانش‌آموزان درباره عربی حرف آخر

  1. محسن گفت:

    عربی استاد واعظی قابل مقایسه با هیچ یک از استادهای عربی نیست با تمام احترامی که برای سایر اساتید قائلم ..
    من خودم از عربی ایشون استفاده میکنم واقعا عالی هستش

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از شما محسن جان
      ایشالا همیشه موفق و پیروز باشید 🌺🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید