کد فعال سازی حرف آخر

کد فعال سازی حرف آخر

محصولات آموزشی موسسه حرف آخر به صورت دی وی دی هستند که حاصل تلاش اساتید تراز اول کشور و به کارگیری جدیدترین متدهای علمی روز دنیا در امر آموزش مفاهیم درسی هستند. هر کدام از پکیج های آموزشی که از طریق فروشگاه حرف آخر خریداری شوند دارای کد فعال سازی جداگانه می باشند که در کنار پکیج های آموزشی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری عزیز قرار می گیرد. کد های فعال سازی محصولات موسسه حرف آخر فقط بر روی یک سیستم کامپیوتری قابل نصب و اجرا می باشند و هر کدام از پکیج ها تنها برای یک دانش آموز قابل استفاده است.

دانش آموزانی که از محصولات اورجینال و دارای کد فعال سازی موسسه حرف آخر استفاده می کنند علاوه بر در دسترس داشتن پکیج کامل تجربی و ریاضی حرف آخر می توانند با مشاوره و برنامه ریزی رایگان در طرح نخبگان موسسه حرف آخر ثبت نام کرده و آینده خود برای رسیدن به رشته های برتر دانشگاهی را تضمین کنند.

آنچه در این مقاله میخوانید

کد فعال سازی محصولات حرف آخر

کد فعال سازی محصولات حرف آخر برای جلوگیری از کپی محصولات حرف آخر و استفاده از محصولات اورجینال بر روی پکیج های آموزشی قرار می گیرد، چرا که امروزه به دلیل موفقیت های این موسسه و رضایت دانش آموزان از دی وی دی های حرف آخر، متاسفانه شاهد یک سری کارهای ناشایست از سوی موسسات رقیب و افراد کلاهبردار هستیم که با کپی محصولات موسسه حرف آخر، پکیج های آموزشی را که حاصل تلاش شبانه روزی چندین ساله اساتید زحمتکش موسسه هستند با قیمتی ارزان تر و به نام موسسه خودشان در بازار و شبکه های اجتماعی عرضه می کنند؛

در صورتی که به دلیل کد های فعال سازی که تنها بر روی یک سیستم اجرا می شوند امکان کپی الگوها و کل مباحث دی وی دی ها امکان پذیر نیست و محصولات کپی دارای کیفیت پایینی می باشند و از لحظ شرعی و قانونی استفاده از محصولات کپی جایز نیست و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می گیرد.

دریافت کد فعال سازی محصولات حرف آخر

برای دریافت کد فعال سازی محصولات حرف آخر ابتدا آنتی ویروس یا فایروال سیستم مورد نظر را خاموش کرده و سپس دی وی را داخل دستگاه قرار داده و پس از باز کردن دی وی دی دکمه نصب پیش نیاز را انتخاب می کنید و بعد از اتمام مرحله نصب نرم افزار پیش نیاز دکمه Done  را می زنید و پنجره را بسته و به پنجره اصلی باز می گردید و روی دکمه نمایش محتوا کلیک کرده  و مراحل نشان داده شده در زیر را به ترتیب انجام می دهید.

اعلام کد فعال سازی حرف آخر

برای اعلام کد فعال سازی حرف آخر می توانید از طریق روش های زیراقدام کنید:

  • فعال سازی از طریق دریافت کد قرمز و کد فعال سازی از طریق اینترنت
  • از طریق تلفن گویا با شماره گیری 02144404290
  • از طریق ارسال پیامک شماره سریال پشت پکیج به یکی از شماره های 200088989180- 2188989180

نحوه فعال سازی دی وی دی های حرف آخر

یکی از سوالات اساسی دانش آموزانی که محصولات حرف آخر را تهیه می کنند در رابطه با نحوه فعال سازی دی وی دی های حرف آخر می باشد که برای نصب این دی وی دی ها می توانید با مشاور خود تماس گرفته و یا از طریق تماس با شماره همراه 09128626297 تمامی اطلاعات لازم در رابطه با نصب و فعال سازی  دی وی دی ها را کسب نمایید. کدهای فعال سازی محصولات حرف آخر تنها یک بار و بر روی یک سیستم نصب می شوند و در ادامه و هنگام استفاده از دی وی دی ها نیازی به وارد کردن دوباره کدهای فعال سازی وجود ندارد.

برای دریافت کد فعال سازی حرف آخر نگهداری باکس های دی وی دی ها که شماره سریال محصولات روی آن ها نوشته شده است ضروری است، چرا که تنها از طریق شماره سریال روی باکس ها می توانید اقدام به دریافت کد قرمز و کدفعال سازی محصولات نمایید.

مشکل فعال سازی دی وی دی های حرف آخر

در بعضی مواقع دانش آموزان با مشکل فعال سازی دی وی دی های حرف آخر مواجه می شوند که این اتفاق در موارد بسیار محدودی پیش می آید و در صورتی که داوطلبان با این مشکل مواجه شدند می توانند بدون هیچ نگرانی از طریق تماس و راهنمایی های مشاور، مشکل خود را حل نمایند. البته این نکته نیز قابل ذکر است که کدهای فعال سازی محصولات حرف آخر به صورت سخت افزاری طراحی شده است و در صورت عوض کردن ویندوز و مشکلاتی از این قبیل مشکلی برای استفاده از بسته ها وجود ندارد و تنها در صورت ایجاد مشکلات سخت افزاری از طریق ارتباط با مشاور خود می توانید کد فعال سازی دوم را برای استفاده مجدد از بسته ها دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “کد فعال سازی حرف آخر

  1. سیروس گفت:

    سلام ببخشید من چجوری میتونم کد قرمز رو دریافت کنم ؟

  2. رجبی گفت:

    سلام من برای دریافت کد از روش پیامکی استفاده کردم، ولی هنوز کدی برام ارسال نشده، الان باید چیکار کنم؟

    1. حرف آخر گفت:

      سلام و درود از روش های دیگه استفاده کنید

  3. آیراتین گفت:

    سلام برای دریافت کد قرمز هیچ صفحه ای برای بنده باز نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات
آخرین اخبار
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید